Subiekt Nexo PRO faktury i magazyn
Najpopularniejsze konfiguracje Subiekt-nexo-PRO
Symbol | Użytkowników | Dost. | Cena netto | Kup |
---|---|---|---|---|
SUBNEXOPRO1 | 1 | 1 395,00 | ||
SUBNEXOPRO3 | 3 | 2 345,00 |
Subiekt Nexo PRO
to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania. Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców. Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy.Parametry techniczne Subiekt nexo PRO
Podstawowe
możliwości Subiekta nexo PRO:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze
generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych;
automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura
sprzedaży z wielu magazynów;
- rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny
termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
- kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych;
działy sprzedaży w kartotece;
- kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
- prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania
zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny
rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i
wysokości progu sprzedaży;
- obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży
kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
- kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i
bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym
skutkiem (niewykonane);
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS,
podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości
elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
- prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia
wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne,
wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
- automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach
zewnętrznych;
- pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo
PRO i Rewizor nexo PRO.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji
PRO:
- Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań
- zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
- definiowanie własnych raportów i wydruków;
- korekta kosztu dostaw;
- sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem
przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
- możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno
wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień;
- widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;
- widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do
wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
- możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym
głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego
asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
- rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
- możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika
głównego, można je ograniczać czasowo);
- obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na
dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z
tego samego zbioru;
- obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny,
który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
- możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony
na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
- rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
- kompensaty wielowalutowe;
- sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania
sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami
zarejestrowanymi w systemie);
- sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami.
Pliki do pobrania:
Copyright © 2022 by AGBIT Computer Systems.. All rights reserved. Projekt: Internet Arts