Biuro GT - moduł dla biur rachunkowych
Biuro GT to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym oraz dla doradców podatkowych. Program jest uzupełnieniem programów księgowych i kadrowo-płacowych z linii InsERT GT (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT). Biuro GT to narzędzie integrujące operacje wykonywane w tych systemach, dzięki czemu staje się wygodną podstawą pracy dla pracowników biura.
Biuro GT umożliwia sprawną obsługę dużej liczby podmiotów bez konieczności wyboru wszystkich obsługiwanych podmiotów i odszukiwania odpowiedniego modułu administracyjnego. Biuro GT automatyzuje wykonywanie operacji powtarzalnych, koniecznych do przeprowadzenia w każdym z obsługiwanych podmiotów. W systemie możliwe jest automatyczne modyfikowanie najważniejszych parametrów programów księgowych i kadrowych. Program zawiera mechanizmy pozwalające na łatwe harmonogramowanie pracy biura i kontrolowanie niektórych operacji wykonywanych przez biuro rachunkowe. Biuro GT ułatwia zarządzanie czynnościami administracyjnymi na wielu bazach danych - przede wszystkim przy archiwizacji i konwersji baz danych.
System generuje odpowiednie raporty ułatwiające rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami.
Biuro GT to program intuicyjny w obsłudze, którego zadaniem jest przede wszystkim znaczne przyspieszenie pracy osób zatrudnionych w biurze rachunkowym.
Funkcjonalność Biura GT ogólnie można podzielić na dwie płaszczyzny działania. Pierwsza to wspomaganie pracy z programami linii InsERT GT, druga to funkcje, które ułatwiają planowanie rozmaitych zadań i kontrolują pracę całego biura.
Funkcje, które wspomagają pracę z programami linii InsERT GT:
- zbiorcze naliczanie i wydruk deklaracji skarbowych (VAT-7, PIT-5, CIT-2);
- zbiorcze naliczanie i eksport do pliku KDU deklaracji ZUS;
- wydruk księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji VAT;
- zbiorcze archiwizowanie i dearchiwizowanie baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
- zbiorcza konwersja baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
- ustawianie wybranych parametrów administracyjnych dla wielu podmiotów.
Funkcje ułatwiające zarządzanie biurem rachunkowym:
- zarządzanie listą podmiotów obsługiwanych przez biuro;
- zarządzanie personelem i uprawnieniami;
- zaawansowane opisywanie podmiotów za pomocą definiowalnych procesów.
Szczegółowy opis
Operacje na wielu podmiotach
- Zbiorcze naliczanie i wydruk deklaracji VAT-7, PIT-5, CIT-2.
- Zbiorczy wydruk księgi przychodów i rozchodów.
- Zbiorczy wydruk ewidencji VAT.
- Zbiorcze wyliczanie deklaracji ZUS.
- Archiwizacja danych podmiotów.
- Konwersja baz wielu podmiotów do nowej wersji.
Zbiorcze ustawianie parametrów
- Parametry ubezpieczeń i funduszy ZUS.
- Podatki i koszty.
- Stałe płacowe.
- Stawki kilometrówki.
- Wydruki tekstowe.
- Parametry Gratyfikanta GT.
- Parametry czasu pracy.
- Parametry Personelu.
Raportowanie
- Raport informujący o rozliczeniach z klientem (informacje na temat wykonanych wpisów do księgi przychodów i rozchodów, zadekretowanych lub zaksięgowanych dokumentów w księdze handlowej).
- Raport statystyczny baz podmiotów.
Zarządzanie
- Zarządzanie listą podmiotów.
- Zarządzanie personelem i uprawnieniami.
- Zarządzanie planerem.
- Opisywanie podmiotów.