Masz pytania?
 
 22 486-32-35, 22 396-17-03
Czerwony Plus dla Insert GT

Czerwony Plus dla Insert GT

ProducentInsert
Stan Nowy
Dostępność24h 24h
Dostawae-mail

Zapytaj o produkt / indywidualną ofertę
Cena netto: 1485.00 zł
Rabat do : tel.
kup terazdemo


czerwony PLUS dla InsERT GT to specjalny pakiet rozszerzeń funkcjonalnych dla systemów z linii InsERT GT.

Jest to trzeci z serii PLUSóW - pakietów stworzonych z myślą o firmach, którym w codziennej pracy niezbędny jest system o rozbudowanej funkcjonalności.

Przy wykorzystaniu PLUSóW możliwe jest stworzenie systemu spełniającego wymagania firm średniej wielkości. Systemy z linii InsERT GT zyskują dzięki PLUSOM nową rozbudowaną funkcjonalność bez konieczności zmiany w strukturze programów i bez zastosowania dodatkowych narzędzi lub systemów.

Każdy z klientów może indywidualnie dobierać PLUSY według własnych potrzeb, w zależności od tego, jaka funkcjonalność jest mu niezbędna.

Koszty wdrożenia systemów InsERT GT oraz wybranych PLUSóW są znacząco niższe od analogicznych rozwiązań o identycznej bądź podobnej funkcjonalności innych producentów.

Warunkiem koniecznym, by uruchomić PLUSA, jest uaktualnienie programów do wersji 1.19. Instalacja PLUSA przebiega w podobny sposób jak uaktualnienie programu, nie powinna więc stanowić problemu nawet dla mniej zaawansowanych użytkowników systemu InsERT GT.

Funkcjonalność czerwonego PLUSA dla InsERT GT:

  • pola własne typu słownik - definiowanie zakresu wartości przez podłączenie słownika; do wyboru są dwie możliwości: podłączenie słowników standardowych (dostępnych w systemie) lub zdefiniowanie własnych;
  • pola własne typu polecenie SQL - określanie i definiowanie dowolnego zbioru danych zaewidencjonowanych w systemie; jest to idealne rozwiązanie dla tych, którym nie wystarczają pola własne typu słownik;
  • flagi własne - oznaczanie i komentowanie ewidencjonowanych obiektów według własnych kryteriów; flagi są widoczne na listach, a dodatkowo mechanizm umożliwia filtrowanie obiektów po dowolnej fladze oraz uzyskanie informacji, kto i kiedy dokonał ostatniej modyfikacji flagi;
  • zestawienia definiowalne - tworzenie w Gratyfikancie GT dowolnych zestawień kadrowo-płacowych bez znajomości języka SQL; mechanizm umożliwia określenie kryteriów wyboru, zawartości zestawienia, a także takich elementów, jak sumowanie czy grupowanie danych;
  • homebanking - wczytywanie i rozliczanie wyciągów bankowych zapisanych w formacie MT-940; transakcje z wyciągu można wczytać do systemu, a następnie wykonywać 3 rodzaje działań: rozliczać rozrachunki na podstawie wczytanych transakcji, kojarzyć istniejące operacje bankowe z transakcjami oraz pomijać transakcje bez ewidencjonowania operacji bankowych;
  • zbiorcze wysyłanie faktur pocztą elektroniczną w Subiekcie GT.

W każdym programie linii InsERT GT znajduje się przycisk, uruchamiający moduł InfoPLUS (obok przycisku pomocy i InfoSfery). Moduł ten zawiera informacje o wszystkich zmianach i nowościach w kolejnych odsłonach PLUSA dla InsERT GT. Z InfoPLUSA można także aktywować wersję próbną oraz zarejestrować produkt przez Internet.

Próbne uruchomienie czerwonego PLUSA dla InsERT GT możliwe jest wyłącznie na podmiocie próbnym. Każda z funkcjonalności, która dostępna jest wyłącznie w czerwonym PLUSIE, została odpowiednio oznaczona w dymku.


Szczegółowy opis
  • Pola własne typu słownik - umożliwiają podłączenie do kartoteki słownika standardowego lub zdefiniowanie własnego, indywidualnego. Pola własne rozszerzone mają możliwość definiowania zakresu wartości przez podłączenie słownika. Użytkownik może podłączyć słownik standardowy, dostępny już w systemie (np. kategorie dokumentów, cechy kontrahentów czy działy przedsiębiorstwa) lub stworzony przez siebie nowy słownik. Ta druga możliwość pozwala na zdefiniowanie własnych słowników, indywidualnych dla każdego przedsiębiorstwa. Przykład nowego słownika to np. kolor, rozmiar lub inne indywidualne statusy i oznaczenia, które mogą być stosowane w każdej firmie. Po zapisaniu danych nowy słownik jest widoczny na liście słowników.
  • Pola własne typu polecenie SQL - to kolejny typ pól własnych rozszerzonych, dający bardzo duże możliwości konfiguracji. Użytkownik może dla dowolnie wybranego obiektu utworzyć pole własne typu SQL, a następnie stworzyć polecenie SQL odwołujące się do dowolnych danych i tabel z bazy danych. Możliwe jest np. powiązanie dokumentów Subiekta GT z pracownikiem z kartoteki osobowej, natomiast w Gratyfikancie GT rachunki do umów cywilno-prawnych można połączyć z kontrahentami. Oznacza to po prostu, że pola własne tego typu pozwalają na określenie i zdefiniowanie dowolnego zbioru danych zaewidencjonowanych w systemie. Będą one przydatne wszędzie tam, gdzie funkcjonalność pól własnych typu słownik okaże się niewystarczająca.
  • Flagi własne - mechanizm flag pozwala na dowolne oznaczanie i komentowanie ewidencjonowanych obiektów według własnych kryteriów. Oznaczaniu flagami mogą podlegać na przykład rozrachunki, dekrety, dokumenty, towary, czy kontrahenci. Dzięki flagom możemy usprawnić pracę wielu osób w firmie (flagi mogą odzwierciedlać różne stany i statusy oraz wspierać pracę grupową). Flagi własne widoczne są na listach - pozwalają zobaczyć, jaki dany obiekt (np. dokument) ma status, jaki stan lub kategorię. Wybrane obiekty można także po dowolnej fladze filtrować oraz uzyskać informacje o tym, kto i kiedy dokonał ostatniej modyfikacji flagi. Każdemu obiektowi można przypisać do 10 różnych flag (każda z nich oznaczona jest innym kolorem). Poza oznaczeniem obiektu flagą można opatrzyć go dodatkowym komentarzem pojawiającym się automatycznie po wskazaniu na liście pozycji. Przykładów wykorzystania flag własnych może być bardzo wiele, np.: oznaczanie dokumentów handlowych wg stanu rozliczeń, dodatkowe zatwierdzanie dokumentów przez wyznaczone osoby czy też dopisywanie pomocniczych komentarzy związanych z sytuacjami pojawiającymi się w bieżącej działalności operacyjnej.
  • Zestawienia definiowalne (tylko dla Gratyfikanta GT) - tworzenie zestawień definiowalnych za pomocą czerwonego PLUSA dla InsERT GT odbywa się w bardzo intuicyjny sposób i nie wymaga od użytkownika dogłębnej wiedzy dotyczącej składni SQL oraz baz danych. Dzięki hierarchicznej strukturze danych, jaką posiada Gratyfikant GT, łatwo jest przeprowadzać różnego rodzaju operacje sortowania czy grupowania danych przydatne podczas tworzenia dowolnych zestawień kadrowo-płacowych. Zastosowany w nim mechanizm umożliwia dokładne określenie kryteriów wyboru oraz zawartości każdego zestawienia, a także takich elementów, jak sumowanie czy grupowanie danych. Tak zdefiniowane zestawienie może być dopisane do listy standardowych zestawień i używane przez innych użytkowników Gratyfikanta GT.
  • Homebanking - jest rozbudowanym modułem zapewniającym współpracę z systemami bankowości elektronicznej oraz rozliczanie operacji bankowych. Umożliwia wczytywanie transakcji z wyciągów bankowych w formacie MT-940 i dokonywanie następujących operacji: rozliczanie rozrachunków na podstawie wczytanych transakcji (utworzone zostaną wówczas operacje bankowe), kojarzenie istniejących operacji bankowych z transakcjami (jeśli zostały wprowadzone do systemu wcześniej, np. na podstawie listy płac) lub pomijanie transakcji bez ewidencjonowania operacji bankowych (np. transakcje prowizyjne). Dodatkowo moduł potrafi automatycznie rozpoznać dane dotyczące operacji dla wyciągów pochodzących z system wewnętrznego BRE Banku (kolejne banki, np. ING Bank Śląski, Bank Zachodni WBK, Reiffeisen Bank Polska wkrótce).
  • Zbiorcze wysyłanie faktur pocztą elektroniczną - funkcjonalność ta pozwala na seryjne wysyłanie dokumentów sprzedaży pocztą elektroniczną na adres e-mailowy kontrahenta. Po wskazaniu na liście dokumentów wybranych dowolnie (zaznaczonych) dokumentów program wyznacza, którzy z kontrahentów umieszczeni na dokumentach mają wpisane w swoich kartotekach poprawne adresy email i przygotowuje seryjną wysyłkę. Przed wysłaniem można jeszcze wybrać format dokumentu elektronicznego (na przykład popularny PDF, dokument programu Microsoft Word, dokument HTML czy zwykły załącznik tekstowy). Przed wysyłką można również edytować treść e-maila, który będzie wysłany do kontrahentów oraz wskazać, aby numer dokumentu dołączany był do tytułu wiadomości - dzięki temu każdy kontrahent otrzyma odpowiednią wiadomość.